Optimalisatie

Hoe klantgericht is uw organisatie?

De bouw is sterk aan verandering onderhevig. In het speelveld verschuiven verantwoordelijkheden door marktwerking en overheidsbeslissingen. Ketenintegratie, flexibilisering, mobiliteit, 24/7 mentaliteit, digitalisering, selfservice, robotisering, industrialisatie en  nieuwe samenwerkingsvormen eisen van de aannemer een vernieuwende aanpak.

Voor veel bedrijven is echter de druk van de dag een belangrijke reden om niet stil te staan bij de optimalisatie van de bedrijfsprocessen. Jammer, want een vernieuwende aanpak biedt vaak weer nieuwe kansen bij opdrachtgevers.

Technologische ontwikkelingen gaan snel, klanten stellen hogere eisen en de concurrentie is hevig dus is de noodzaak om klantgerichte processen te optimaliseren een must!

Totaal concept voor vastgoedonderhoud

Onderhoudsbedrijven nemen steeds vaker het volledige onderhoudsproces over voor hun opdrachtgevers. Een uitstekende administratie is hierbij cruciaal. Lees verder..

Apps in de bouw

Zonde van uw tijd, nietwaar? Die extra rit naar kantoor om de administratie in het systeem te kloppen. En dan die werkbonnen – waarom bestaan die überhaupt nog in dit digitale tijdperk? Zorg dat u als bouw- en/of onderhoudsbedrijf uw tijd liever aan andere zaken besteedt dan aan ‘de papiermolen’. Lees verder..

Ketenintegratie

Uw opdrachtgever of onderaannemer on-line voorzien van informatie? Waarom zou u? Juist, om u de onderscheiden van uw concurrentie en om de processen in de keten efficiënter af te stemmen. Geen telefoontjes met spraakverwarring maar duidelijke snelle en communicatie. Lees verder..

Software voor service en onderhoud

Het vastleggen van alle objecten van het dagelijks onderhoud vereenvoudigt uw proces in opname en verwerking van de serviceopdracht. Het bespaart u tijd, verhoogd de klanttevredenheid en geeft meer voldoening. Lees verder..